کربلا

به تاریخ یکشنبه 31 اردیبهشت ساعت 7 و نیم عصر 4 تا بلیط کنسرت طلیسچی گرفتیم ردیف 28، سالن رودکی اونقدر تو ترافیک و نم نم بارون گیر کردیم که راس ساعت 7 و نیم رسیدیم و هنوز اجرا شروع نشده بود8 ربع کم شروع شد بچا خیلی خیلی کیف کردن عالییییییییییهمه چیشو دوست داشتنخوشحال بودن که به آرزوشون که دیدن علیرضا بود رسیدن خوش بحالتون، کاش ما هم می تونستیم کنسرت خواننده مورد علاقه مونو بریم آخر کار رفتیم که عکس بگیریمولی گفتن نه نمیشه ، بزرگترا که اصلا خلاصه موندیم و آخر مسئول اداره فرهنگ گفت شما دوقلوها بیاین، بدون همراه و کنار علیرضا عکس 3 تایی یادگاری گرفتن سروین میگفت اصلا میخواستم بیفتم از شوق، اینقدرررر که قلبم کنارش تند تند می زد خوشحالم که بهتون خوش گذشته فینگیلیا + نوشته شده در پنجشنبه یکم تیر ۱۴۰۲ ساعت 10:22 توسط مامانی  |  کربلا...
ما را در سایت کربلا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : sarvandnuzh بازدید : 30 تاريخ : يکشنبه 15 مرداد 1402 ساعت: 17:26

دوشنبه اول خرداد ساعت 5 ربع کم جشن فارغ التحصیلی شون از پیش 2 بود سالن کوثر بابا رفته بود اردو ما سه تایی رفتیم بعدش هم بابا اومد نمایش اجرا کردنشعر خوندنعکس یادگاری گرفتن هدیه گرفتن مبارکتون باشه خوشگلای من + نوشته شده در پنجشنبه یکم تیر ۱۴۰۲ ساعت 10:24 توسط مامانی  |  کربلا...

برچسب : نویسنده : sarvandnuzh بازدید : 28 تاريخ : يکشنبه 15 مرداد 1402 ساعت: 17:26

یکشنبه 14 خرداد ساعت 10 حرکت کردیم بسمت ابیانهنزدیکای اذان رسیدیمتو روستا چرخ زدیم، لواشک و بستنی خوردیم، عکس گرفتیممسجد جامع و آتشکده طبقه پایین ش با اون محراب منحصر به فردش رو دیدیم.تو امامزاده ش نماز خوندیم.نهار خوردیم و رفتیم به سمت قمصراونجا اقامتگاه آقا محمد رفتیم و نپسندیدیم، رفتیم مهمونسرای گلبانو، اطاق ویو به خیابون به شبی 700با مدیریت خانم خیرخواه مهربونوسایل رو گذاشتیم و رفتیم به چرخ زدن تو خیابونگلاب گیری رو دیدیم، گلاب و عرقیجات خریدیمشام رستوران افشین رفتیم و کباب و جوجه و مرصع پلو خوردیمبرگشتیم مهمونسرا و خوابیدیمگفتن گلاب گیری اینجا تموم شدهصبح ساعت 6 و نیم رفتیم به سمت قزاآن، روی کوهطبیعت و هوا بکر و عالی، باغات گل و میوه عالیییی ترگل محمدی چیدیم، عکس گرفتیمبه باغ زهره خانم دعوت شدیم، صبحونه کنارشون پنیر و نون محلی خوردیم به همراه آش جو با کشک اتاق مون را ساعت 11 تحویل دادیم، بازم تو شهر چرخیدیم، باقلوا مخصوص قمصر خریدیم، مسجد جامع و موزه گلاب رو دیدیم و حرکت کردیم به سمت آقا علی عباساونجا رو زیارت کردیم، نماز خوندیم و رفتیم دنبال نهارهیچچچچ جا نهار نداشتناز ی سوپر الویه آماده خریدیم با نون تازه از نونوایی و تو پارک اونجا خوردیم و حرکت کردیم به سمت اصفانسفر 2 روزه خوبی بود، به همه خوش گذشت + نوشته شده در پنجشنبه یکم تیر ۱۴۰۲ ساعت 10:36 توسط مامانی  |  کربلا...
ما را در سایت کربلا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : sarvandnuzh بازدید : 29 تاريخ : يکشنبه 15 مرداد 1402 ساعت: 17:26